Darmowe promocje bukmacherskie od najlepszych legalnych bukmacherów online w Polsce. Freebety, darmowe zakłady bez ryzyka, bonusy bez depozytu. Promocje bukmacherskie od legalnych bukmacherów Betfan, Betclic, STS, Etoto, Fortuna i wiele więcej.
Na polskim rynku bukmacherskim konkurencja trwa w najlepsze. Kolejni bukmacherzy stale ścigają się o to, który z nich zaoferuje „więcej, lepiej i atrakcyjniej” niż jego konkurencja. Podczas gdy kiedyś sprowadzało się to do prezentowania coraz szerszej oferty, dziś – kiedy ta jest niemal kompletna – pole „walki” przenosiło się na promocje bukmacherskie. Oferowane przez bukmacherów bonusy stają się coraz bardziej zachęcające. W naszym serwisie opisujemy te zdecydowanie najbardziej atrakcyjne. Radzimy też, jak wybrać bukmachera z ofertą szytą na naszą miarę, ale też w jaki sposób obstawiać, by ostatecznie odnosić w tym sukcesy.
Polscy bukmacherzy online – wprowadzenie
Bukmacherzy w Polsce swoją działalność rozpoczynali od punktów stacjonarnych, w których w dni meczowe gromadziło się całe mnóstwo spragnionych wysokich wygranych typerów. Wielu spośród nich wykazywało się olbrzymią lojalnością – zwłaszcza, że dostępne w lokalach stacjonarnych bonusy faworyzowały osoby obstawiające regularnie. Dziś czasy się nieco zmieniły i choć wielu (zwłaszcza tych najstarszych) bukmacherów wciąż prowadzi swoją działalność stacjonarną, lwia ich część przeniosła się do Internetu. Coraz przychylniej patrzy się obecnie na obstawianie nie tylko z poziomu komputera, ale i telefonów czy tabletów. Rynek bukmacherski bardzo chętnie podąża za nowoczesnymi technologiami, co ma swoje odzwierciedlenie nie tylko w jego technicznych warstwach, ale i wielu elementach oferty wszystkich działających w jego obrębie operatorów.
Stałe promocje bukmacherskie w ofercie polskich bukmacherów
Wszyscy działający w Polsce bukmacherzy swoją ofertę główną uzupełniają tą promocyjną, której filarem są stałe promocje bukmacherskie – takie, które proponowane są w tej samej formie długimi latami, zwykle stanowiące ważny element marketingowych akcji promocyjnych danego bukmachera.
Uwaga: istotną częścią oferty promocyjnej mogą być kody promocyjne, których wykorzystanie jest dobrowolne i możliwe wyłącznie w momencie zakładania konta.
Bonusy powitalne
Bonusy powitalne od zawsze stanowią filar oferty promocyjnej prezentowanej przez polskich bukmacherów. Jak sama ich nazwa sugeruje, skierowane są wyłącznie do nowych, zakładających właśnie konto u konkretnego bukmachera użytkowników. Dzielą się na trzy podstawowe rodzaje:
– bonusy od depozytu – bonusy tego typu bazują na kwocie naszej pierwszej wpłaty, zazwyczaj stanowiąc jej równowartość; trafiają zwykle na nasze osobne saldo bonusowe, w obrębie którego konieczne jest dokonanie obrotu nimi, a zatem wydanie ich określoną ilość razy na wskazanych przez bukmachera warunkach;
– bonusy bez depozytu – tak zwane freebety; są to tak właściwie darmowe środki na grę, występujące w nieco mniejszych ilościach, ale niewymagające od nas dokonywania obrotu;
– cashbacki – specjalne promocje bukmacherskie, za pośrednictwem których bukmacher zwraca nam część naszej stawki z pierwszego zakładu, jeśli ten będzie przegrany.
Aby pozyskać bonus powitalny, niemal zawsze należy wyrazić na to chęć podczas zakładania konta. Jest to konieczne i wymagane – warto więc o to zadbać. Zwłaszcza, że szansa na to nie pojawi się już w przyszłości.
Programy lojalnościowe
Choć promocje bukmacherskie zazwyczaj kierowane są do nowych, nieposiadających jeszcze konta u danego bukmachera graczy, część z nich powstała z myślą o odbiorcach stałych – w szczególności tych, którzy obstawiają z większą regularnością. Mowa tutaj przede wszystkim o programach lojalnościowych, które niemal zawsze działają na podobnych zasadach. Promują one każdy zakład lub każdą dokonaną przez nas wpłatę, przydzielając nam specjalne punkty. Po uzbieraniu ich odpowiedniej ilości możemy je spożytkować na promocje kursowe, dodatkowe bonusy czy darmowe środki na grę.
Uwaga! Wielu bukmacherów swoje programy lojalnościowe kieruje tylko do klientów VIP, pozwalając na korzystanie z nich dopiero po otrzymaniu zaproszenia właśnie do nich.
Bonusy tymczasowe i okazjonalne
Bonusy, które znajdują się w ofercie polskich bukmacherów nie zawsze trafiają do niej na stałe. Promocje bukmacherskie często są organizowane z okazji konkretnych wydarzeń sportowych, na przykład startu lubianej przez obstawiających ligi. Wtedy też mają charakter tymczasowy i trwają wyłącznie określony przez bukmachera czas.
Bonusy na e-sport
Większość aktualnie działających na polskim rynku bukmacherów dopiero niedawno zaczęła wprowadzać do swojej oferty e-sport. Do jego obstawiania mają zwykle zachęcać wszelkiego rodzaju bonusy – tu konkretnie dotyczą one wyłącznie obstawiania spotkań z tej dyscypliny, w większości przypadków stanowiąc imitację bonusu powitalnego typu cashback.
Bonusy na usługi dodatkowe
Bonusy bardzo często są związane również z usługami dodatkowymi. Choć w ich obrębie zazwyczaj możemy dokonywać obrotu standardowym bonusem powitalnym, bukmacherzy bardzo często zachęcają do spróbowania swoich sił właśnie w nich atrakcyjnymi promocjami.
Bonusy a obrót
Niektóre promocje bukmacherskie i wiele darmowych bonusów, zwłaszcza tych dawanych na start, wymaga od nas dokonania obrotu pozyskanymi za ich pośrednictwem środkami. Trafiają one na osobne saldo (bonusowe), co uniemożliwia ich wypłatę na konto bankowe. Aby ta stała się możliwa, konieczne jest spełnienie właśnie warunków obrotowych. Doskonale da się to zobrazować na przykładzie.
Za pośrednictwem bonusu powitalnego pozyskaliśmy 2000 złotych w środkach bonusowych. Trafiło ono na nasze saldo bonusowe, a by je „uwolnić” musimy dokonać trzykrotnego obrotu nim, na kuponach akumulacyjnych z trzema zdarzeniami i minimalnym kursem całkowitym równym 1.60. Oznacza to, że musimy wydać 6000 złotych na zakłady spełniające ten warunek. Zakładając więc, że zawrzemy zakład na stawce 400 złotych na kuponie akumulacyjnym spełniającym owe założenia, pozostanie nam 5600 złotych do obrotu.
Przy czytaniu warunków obrotowych warto zwracać uwagę na regulamin. Ten określa, czy do obrotu zaliczają się wyłącznie wygrane kupony (zawsze liczy się stawka, a nie wygrana kwota) oraz to, ile mamy czasu na dokonanie owego obrotu. Pamiętajmy, że dokonywanie go wymaga od nas zaznaczenia chęci grania za środki bonusowe podczas zakupu kuponu.
Czy kody promocyjne można wpisać po założeniu konta u bukmachera?
Nie – jedynym momentem, w którym możemy z nich skorzystać jest ten, w którym zakładamy własne konto. Potem takiej możliwości po prostu już nie ma.
Czy bonusy wymagają od nas czegokolwiek?
Tak. Wszystkie promocje bukmacherskie, wbrew wszelkim pozorom, wymagają od nas podjęcia się konkretnych akcji. Freebety na przykład zmuszają nas do wydania pozyskanych za ich pośrednictwem środków na jeden zakład. Bonusy powitalne są już nieco bardziej skomplikowane i narzucają nam obowiązek obrócenia pozyskanymi za ich pośrednictwem środkami.
Co należy zrobić, by świadomie sięgać po promocje bukmacherskie?
Przede wszystkim należy zapoznać się z ich opisem, ale i dokładnym regulaminem. Bukmacherzy bardzo często przedstawiają swoje bonusy jako wręcz zbyt atrakcyjne – warto zapoznać się nie tylko z hasłami reklamowymi, ale też z dokładnym opisem warunków skorzystania z danego bonusu.